Zundafans, finns dem?

För någon vecka sedan var jag i Wilda Väsby och träffade bland annat min wingman (zessa) men även ett av Zundas "okända" fans. Med okänd menar jag en kille som iaf inte jag kände till och som inte missade mer än 5 matcher totalt på hela förra säsongen...han åkte tom och såg oss vinna mot Sala borta. Det intressanta var att han verkligen kunde allt spelmässigt om oss, han hade stenkoll på vilka som spelade i förstafemman, andrafemman osv. och han påpekade att jag och fröken smidiga Skoog var grymma på att teka och att backhand-tekningarna börjar ta sig. Han pratade lite om spelet, vilka som hade vilket uppgift, hur spelstilarna på spelarna skiljer sig. Jag satt mest och njöt...det var en mäktig känsla att en "utomstående" engagerade sig så mkt i vårt lag... :)


Sedan har vi ju vårt kända fan "Rodney". Han syns men framförallt hörs...på ett positivt sätt. Han kommer kanske inte upp ljudnivån a lá Silvers pappa för några säsonger sedan, men och andra sidan...vem gör det? *ler*
Rodney tittar tom ibland på våra träningar, kollar matchkänslan inför match mm. Vi har tom dragit nytta av hans kunskaper inom boxning...ibland kanske tom lite för mkt...hahaha


Det kan vara tufft och vara zessa ibland...

Ps. Detta var innan våra lektioner med Rodney...eller hur Fia?


Ska bli intressant och se om vi kan dra ännu fler fans till oss i år...

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: fia

Ja, men vänta du bara... det kommer mer :)



Vem är denna okända snubbe? Vad sa han om mig? Nyfiken... Varför har du inte sagt nåt?



Tjing (andaaas Garpen, andaaas)

2008-05-22 @ 22:32:00
URL: http://israelsson.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0