Zessorna slet hårt under kvällens pass...

Så hårt att flertalet fick blåsor i händerna. Ordet nöta kommer vi zessor få höra försäsongen igenom så det är lika bra att vänja sig, men förhoppningsvis slipper vi blåsorna i fortsättningen.

Jag älskar teknikpassen, är nog lite av min grej och idag hittade "Härskaren" felet jag gör när jag skjuter dragskott. Det ska bli enormt intressant och se om jag kan ändra min skottteknik för hur lätt är det egentligen att lära en gammal hund sitta?

Kviding fortsatte att skjuta in min vita klubba och var inte sen med att påpeka att det kanske snart är dags att släppa taget om the "red one". Det som gör saken svårare är att jag har hitta känslan och varför bryta den för att köra in en ny klubba...fast samtidigt kanske det är dags, för the "red ones" livlina går snart av... *snyft*

Ps.träningsvärken har börjat smyga sig fram, har en känsla av att morgondagen kommer bli stel...

Dags att hoppa i säng...


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0