Zessorna ska mjukna i helgen

I helgen ska vi zessor ut till ön för "boot camp", vid rodret står "Härskaren". Vi kommer brytas ner i bitar, bit för bit för att sedan stärkas klockan 07.00 på söndag...ska bli grymt intressant!

Vi kommer få uppleva någonting som är nytt för de allra flesta, om inte för alla...jag kan lova att kameran ska med ;)
Ååå "Härskaren", jag lovar att det inte är JAG som tar bilderna...jag kommer vara superfokuserad...trots att klockan är 07.00 *fniss*.

Frågan är om vi zessor kommer mjukna eller bara lägga oss ner och dö av skratt...
Nä, skämt och sido...det ska bli jättespännande!

Skulle jag mjukna...?...skulle inte tro det va ;)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0