Veckosammanfattning

Jag sticker inte under stolen med att jag tycker att det varit skönt att ha en helt fri helg. Jag har faktiskt varit duktig utan att jag egentligen behövt, även om helgen bjudit på både bra och mindre bra grejer.

Jag har aldrig ätit så många snittar som under den här veckan, det började redan i måndags då vi till och med slog till med champange. Sedan blev det massor av goda snittar på inflyttningsfesten i helgen och tydligen var det Marre som hade varit mästerkocken så ett extra + till henne.



Det har shoppats en hel del från min sida, värsta spontanköpen men ibland måste en zessa få gå loss ordentligt.

Att få igång Iphonen har nästan varit det största "måstet" sedan i fredags. Nu är jag verkligen igång och trivs kanon med telefonen.
Btw. läste en rolig artikel i en tidning där killen som skrev artikeln sa att när han ser en tjej med Iphone kommer han fria direkt...det fanns tydligen inget sexigare än en tjej som gillade tekniska prylar...haha, bästa att se upp med andra ord. Han undrade varför tjejer kan lägga 1000-tals kronor på skor, väskor och klockor men inte på tekniska prylar. Min fråga blir då; är det fel att gilla båda delarna?

Innebandymässigt har det varit rätt lugnt, vi hade återhämtning i början av veckan, följt av ett kanonbra teknikpass i hall och slutligen det asjobbiga passet med "Anja Pärsson"-backen. Veckan som kommer blir betydligt tyngre...

Ordet spontanitet lever vidare...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0