Tråkigt men sant

För någon vecka sedan konstaterade jag att jag nu inte längre har någon resa att se fram emot, jag som vanligtvis brukar ha det. Förra året blev det Thailand X 2 och det var väl tur det, annars hade jag inte sett mina föräldrar på mer än 9 månader. Förra året beställde jag min julbiljett vid den här tiden, då inga datum för matcher var satta och det ledde till att jag missade två matcher i slutet av året...kanske inte det bästa men en välbehövlig semester fick jag.

Återstår att se om jag får fira jul ensam i Sverige i år...

Det känns tråkigt och ovant att inte ha något inplanerat men det kanske är nu spontaniteten ska fram...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

men du har ju våran spa kryssning med mammorna att se fram emot ;)

2008-05-26 @ 16:53:16

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0