Trafikkaos

Usch va jag kan bli förbannad på trafikköer, tom när själv inte är inblandad och kör. Idag tog det bussen 30 minuter att åka ca 1.500 meter så jag passade på att hoppa av vid Bergshamra och gå hela vägen till Solna centrum, det gick iaf snabbare än vad det hade gjort om jag suttit kvar på bussen. Som tack för att jag gick fick jag återigen skavsår...inte ovanligt direkt.

Hur fasiken kan man planera ett "viktigt besök" i Stockholm och låta dessa människor transporteras på fri väg mitt i Stockholms rusningstrafik. Personen som tog det beslutet kan inte vara från Stockholm och upplevt trafikkaoset.

Varför inte ha dessa möten i Kiruna eller nått, där det inte riktigt finns lika många bilar som i Sthlm...?

/Garpen 

Något att tillägga?
Postat av: Lykke

Ja men skojar du eller?! TVÅ timmar tog det för mej att snirkla mej via Rissne/Sumpan/Solna för att komma ut på andra sidan. Det värsta är att de liksom förvarnat dåligt också, så man hade ju inte en chans!

2008-05-29 @ 09:11:11
URL: http://lykkela.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0