Staten är skyldig mig skavsårsplåster i mängder

Jaha, imorse var trafikkaoset igång igen och jag stod och väntade på bussen i ca 10 minuter innan jag fick nog och började promenera till jobbet. Det var rätt skönt att få promenera i solen bortsett från de skavsår som jag självklart fick..det slår liksom aldrig fel.

Konstigt nog har jag inte så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha efter gårdagens slit ute på ön, men det kanske kommer...

Igår övertalade Jempa och Smidiga Skoog mig att fullfölja mina helgplaner, jag var ytterst tveksam men efter lite övertalan och sunt förnuft insåg jag att det vore dumt att tacka nej. När Jempa dessutom erbjöd skjuss kändes det hela rätt givet. Nu hoppas jag bara på bra väder....

/Garpen aka. Asti-bruden 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0