Spontankväll med Kirran

Satt kvar på jobbet till efter 18...igen, sedan fick Kirran mig att lämna kontoret och mötta upp henne och Maria inne i stan. Insåg på vägen in på tuben att det var sjukt länge sedan jag faktiskt var inne i stan, har blivit värsta förortsbruden...haha. Väl inne promenerade jag och Kirran till Medis och käkade. Vi hann med en del planering också och jag passade dessutom på att uppdatera tjejen om en del grejer hon borde ha hört för många många månader sedan.

Kirran bestämde sig för att ställa in svart/vitt på min Iphone, resultatet:


Kirran
Kameran i min Iphone är fasiken bättre än jag trodde...nice!

Kirran började fota mitt i vår planering och självklart ställde jag upp som modell :)



På vägen tillbaka mot Centralen stötte jag på Camilla som jag lirade med i Balrog och vi körde en sådan där "5-minuters" uppdatering om vad som hänt sedan vi sågs sist, vilket var ett antal år sedan. Btw. Fia, hon hälsar så gott!

Det blev en perfekt spontankväll som bjöd på en hel del underhållande samtalsämnen...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0