Spåret ute på Bosön nästa

Om ett par timmar är det dags att ge sig ut i solen och vidare ut till ön (läs: Bosön) för att gå loss i spåret. Idag är det eget tempo som gäller + att musik är tillåtet...tur för vissa zessor som verkligen behöver musiken för att ta sig i mål ;).

Jag gillar det faktum att jag bara sprungit spåret en gång tidigare och därför inte vet hur lång det är kvar elelr vilka backar som väntar. Det är bra till att springa och ta varje hinder för var det är, jag tror att jag tom kanske ska försöka njuta lite, för om jag inte misstar mig är detta den enda gången vi springer rundan utan krav. Om ca en vecka börjar allvaret och då är det "Härskaren" som kommer dominera med sin megafon....HJÄÄÄÄLP! 


megafon2

Hade det varit förra säsongen hade jag sagt...just bring it on!...men nu har vi knappt börjat träna så jag väntar nog med den frasen ett par veckor till...har inte blivit kaxig än ;)

Ps. Glöm inte pulsklockorna ladiez

/Garpen  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0