Ska man tro på allt man läser?

Läste följande på innebandymagazinet.se:

Danne:
"- Jag fick ett hotmeddelande av Daniel Dalbjer att jag fan inte skulle kunna visa mig ute om jag lämnade Täby och så ringde Johan Edlund och grät. Det är så det är i Täby, vi är otroligt tajta. Det är skönt nu när allt är klart".

Stycket syftar på att El Capitano fortsätter ett par år till i Täbytröjan, skönt för oss trogna fans...

Det sägs att man inte ska tro på allt man läser...men i det här fallet tror jag faktiskt att det är sant! Man liksom småler lite för sig själv när man läser stycket ovan...man förstår precis hur dem är...speciellt för oss som haft Täby som herrlag (läs: då Zunda).

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0