Ryska maffian

Igår gick vi med girlsen på Friday´s och åt som hästar. Efter ett par timmar kom Saras kompis Dannie och hon guidade oss till ett uteställe som skulle vara så bra (läs: ?). När vi kom fram mötte en kille upp oss och med sig hade han 3 st tjejer som inte hade många tygbitar på kroppen och Kirran och jag tittade på varandra och utan att säga någonting tänkte vi precis samma sak. Vi fick komma in VIP vägen och blev lotsade till ett bord på andra våningen och det ställdes fram en massa sprit. Fortfarande visste vi inte vad som skulle hända eller vad det var för ställe men ju längre tiden gick och ju fler människor som kom insåg vi att det var ett ryskt ställe...det kom nämligen pälsmänniskor och ett och annat rysktord kunde höras.

Efter någon timme kom det in fyra lättklädda tjejer med vita pälsar och ett tv-crue efter sig, de hoppade upp på några sorts bås och började dansa med den ryskaflaggan i handen. Behöver jag säga att vi fick nog och drog...
Vi hörde sedan att det tydligen även hade kommit en operasångerska dit och showat...öhhhh, är det typiskt ryskt eller?

Sammanfattningsvis kan man säga att vi alla är erfarenhet rikare och jag är glad att jag är så världsvan att jag fattar när och var man ska knipa käft...

/Garp
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0