Premiärernas dag

Ikväll är det dags för min premiärträning i Haga Parken tillsammans med zessorna, jag missade den riktiga premiären förra veckan eftersom jag var i New York.
Eftersom träningarna sätter igång på allvar nu måste jag börja tänka på vad jag stoppar i magen igen, därför slängde jag ihop en massa matlådor i förmiddags. Dessvärre är jag för lat för att göra olika maträtter men med lite fantasi ska det nog gå bra och jag kommer slippa bli trött på en och samma maträtt.

Jag har hunnit med att plocka fram min cykel, pumpat hjulen och fixat med stänkskärmarna som jag avskyr och som bara ställer till med problem just nu. Blir premiär till träningen ikväll...om jag nu kommer fram hela vägen ;)

Såg att Sara och Evve (läs: Kirrans gamla kompisar från S-vall) kommit hem från New York så nu blir det till att kolla in foton och se vad de har haft för sig sedan jag och Kirran lämnade NY.

Ps. Kirran, jag ska ladda ur kameran...kanske redan ikväll om du har tur ;) 

/Gnurp som snart ska få svettas ute i solen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0