Ord som k-r-å-n-g-l-a-r

Har ni också ord som ni skriver på datorn som nästan alltid blir felstavade?


Jag använder ordet kampanj flera gånger om dagen och jag lyckas alltid vara snabbare på m-tangenten än på a-tangenten (läs: kmapanj). Samma sak med ordet kanske (läs: kankse)...det är lite smått irriterande men man får lära sig den jobbiga vägen...


Vilket ord snubblar du över varje dag?


/G-A-R-P-E-N

Något att tillägga?
Postat av: lena

På brukar ofta bli åp, men sen när jag väl skriver hoppar mina tangenter omkring på tangentbordet och byter plats ibland.....för inet kan det vara jag som skriver knas ibland. heheh

2008-05-15 @ 14:50:09
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0