Megavurpa i en jetlagskropp

Igår landade jag vid 08.00 åkte hem hoppade i duschen och drog till jobbet, kanske inte det ultimata men ett måste för att hinna klart allt i tid. Väl hemma ringde mamma och bjöd in mig på middag, en snabb sådan eftersom jag skulle iväg och träna med zessorna men jag hann berätta det mesta från New York.

Med 3 timmars sömn + jelag i kroppen + nästintill en hel arbetsdag var det märkligt att jag kunde träna på så bra under kvällen. Antar att när man slutar tänka och bara kör på brukar det gå som bäst :) 
Men det hela började med en megavurpa a lá Gnurp på den första övningen...haha, det var det här med att röra på fötterna och samtidigt ha koll på klubba och boll...inget för en jetlagskropp  *fniss*.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0