Kulturella jag

Under mina dagar i New York har jag gått som aldrig förr och igår var jag mer kulturell än på länge. Sara och Evve kom till NY och Sara nämde att Robyn skulle spela i stan så vi bokade biljetter och till 120 kr kan jag berätta att vi fick se en konsert som rockade. Robyn var grym och under konserten slog de oss att hon har jättemånga hits och det vore konstigt om hon inte slog lyckas i USA. Dagen innan var hon gäst på en av de stora talkshows som finns här, dessvärre orkade inte jag och Kirran hålla oss vakna :)

Gårdagen spenderades till att promenera och vi besökte bland annat Brooklyn bridge som vi gick över i blåsten...en grym upplevelse! Vi hann även med ground 0 som inte alls kändes som för bara 2 år sedan, sjukt hur allt byggs upp snabbt. Tydligen ska det stå 2 nya byggnader på plats lagom till år 2012.

Annars blev det en del shopping...ovanligt ;)

Nä, nu måste jag sminka mig, ska iväg på tjejmiddag och sedan vår första utekväll, får se vad vi hamnar men som vanligt gäller spontanitet...*fniss*

/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0