Kirrans överraskning

Kirran vet att jag inte är alltför förtjust i överraskningar, så bara för att jävlas har hon fixat en överraskning till idag. Efter lite tjat fick jag iaf veta vad jag skulle ha på mig, känns ganska relevant...jag menar jag vill ju inte komma till värsta eventet klädd i mjukisbyxor.

Under den sista fikan ute på Bosön i helgen kom överraskningen upp igen som ett diskussionsämne och då bad hon mig gissa. Jag vägrade men det var någon annan som slängde ur sig att hon kanske hade fixat en blinddate åt mig...haha...det hade varit något det.
 
Kirran berättade iaf tillslut vad det är som väntar under kvällen och jag fick till ett minijubel....


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0