Kändistätt på röda mattan

Det blev en jättetrevlig kväll på röda mattan med kändisar, snittar, champange, goodybag och en kanonfilm.

- Ingela "Pling" Forsman var impad av Kirrans nyinköpta väskan från NY.
- Shirley Clamp är verkligen höggravid
- Det verkar vara helt ok att jobba som livvakt, ibland får man tom se på bio, helt gratis
- Hans Rosenfelt är verkligen sjukt lång
- Adam Tensta hade problem att hitta bra platser tillsammans med sina vänner
- Jag och Kirran prejade oss fram till våra platser i salongens mitt förbi bland annat Lars Wallin samt ett antal livvakter
- Josefin Craford är cool, hon säger precis det första som poppar upp i hennes huvud
- Patrick kom, log, pratade och gick.
- "Ensam mamma söker"-Susanne fick tag på blombuketten som huvudrollsinnehavarna slängde ut...lite småroligt faktiskt

Nu har jag ännu en sak att checka av på min "att göra"-lista genom livet. Att gå på röda mattan bland en massa fotografer som en äkta zessa var en trevlig erfarenhet.

Filmen var kanon, en perfekt Garpen-film där man slipper tänka och får skrattanfall lite då och då.

Tack för en kanonkväll Kirran!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0