Helgen ute på ön

Just nu smärtar hela kroppen, jag är stel men lycklig. Helgen var kanon på alla sätt och sammanfattar jag allt är jag mer än nöjd. Vi träffades redan i lördagsmorse redo för en heldag med en massa tester och en del teori. Men innan första testet fick vi tack och lov slänga in våra väskor i sovsalen, jag hade sällskap av Alli (Camilla), Jossan och Tosse. 

Vi genomförde en massa tester under förmiddagen och det var faktiskt rätt skoj att än en gång få ta ut sig till max och se vad man kunde prestera. 


Jolli kämpar sig igenom en av banorna och fröken smidiga Skoog står och peppar som alltid 

Självklart var det invägning


Alli hjälper Jossan att mäta sig

Distansloppet vi skulle ta oss igenom var bland det jobbigaste jag gjort på länge, detta pga en sak..."Anja Pärson"-backen. Backen skulle bestigas inte mindre än 5 ggr. Men i mål kom vi, en efter en...


Tessan och Jempa


Fröken Wilda Väsby och jag


Elin verkade trivas i skogen för först i mål var hon...hon liksom bara försvann i spåret :)

Sedan var det dags att sitta i skolbänken...vissa var ju mer vana än andra


Tikka, Anki, Saga och Tessan hör till den vana skaran


Tosse, Ankan och Jolli

Kvällen avslutades med Frissbeegolf, korvgrillning och mys a lá Zunda.

/Garpen




Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0