Iphonefix, sovmorgon, panikshopping & inflyttningfest

Gårdagen spenderade jag men en kompis som joinade mig på en promenad runt Sumpan i väntan på att min Ipone skulle bli undersökt. Vi sprang på en kanonaffär med skor, dessvärre höll de på att stänga så jag hann inte spana in skorna ordentligt men jag kommer garanterat uppsöka affären igen.

Iphonen då, jo den är nu i bruk...jag hatar ringsignalen men det ska väl gå och fixa som allt annat. Jag satt uppe alltför sent och uppdaterade telefonen men lyckligtvis kunde jag sova ut i morse.

Har hunnit med lite panikshopping idag också och som vanligt tog jag ett plagg jag gillade i alla färger jag kunde hitta ;)

Ikväll väntar en inflyttningsfest i närheten av mina gamla kvarter....förhoppningsvis får jag se lite schlager också...Heja Sverige!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0