Innebandyveckan som kommer

Ny vecka och inte vilken vecka som helst, nu startar försäsongen på riktigt. Den här veckan kör vi hela 5 dagar med träningar, inklusive vår specialhelg ute på ön. Det ska bli spännande på alla sätt och vis och jag undrar om Härskaren kommer dra fram megafonen... 

Skrev precis ut schemat för helgen eftersom jag tydligen missat att kolla igenom det. Klumpen i magen kom tillbaka...förstå hur man kommer att känna inför testhelg nummer 3...haha...

Det kanske till och med blir:
- en syn av halvsovande zessor i skolbänken (läs: alla minns väl förra året, paltkoma kallas det...) *ler*
- en ny packlista a lá Gnurp (fast Svennar fick nog med det mesta redan)
- en syn av zessor sprattlande i sjön (var väl ca 16 grader sist vi hoppade i ute på ön...så allt är möjligt)
- prisutdelning...för vad hände med de priser som utlovades under förra säsongen? ;)

Jag har en känsla av att alla de frågetecken jag har kommer klarna under veckan...time will tell så att säga.

matchbild
ca 4-5 månader kvar...

/Garpen som laddar för en vecka med mycket spring

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0