I´m back

Med 3 timmars sömn i kroppen är jag tillbaka på jobbet och försöker komma ur New York-bubblan. Kan bara konstatera från gårdagen att jag och Kirran lyckades med det "omöjliga"...mer om det senare.

Dagens fakta:
Borta bra men hemma bäst...både när det gäller frisk luft och väder...

Om landningen i New York var kass och framkallade spya så var landningen i Stockholm en dröm...en perfekt landning enligt Kirran och om de orden kommer från hennes mun är det bara att hålla med.

Resväskans vikt: 24 kg, övervikt!

Mitt kylskåp: Supertomt!

Mitt första inköp på svensk mark: bananer och ett par satsumas


Nu väntar en j-la massa jobbmail och sedan ska jag försöka smyga mig hem och sova ett par timmar. Hoppas jag pallar att hänga med zessorna i kväll :)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Lyckades du ha 24 kgs övervikt eller vägde din packning 24 kg?
Men mycket shopping lär det blivit, hur många skor?

2008-05-06 @ 12:50:08
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0