Hemlighetsmakeri

Imorse blev jag glad när jag öppnade mailen och hittade en inbjudan till sommarparty här på kontoret, med andra ord vår/sommarens kickoff. Åh i vanlig ordning är det ett stort hemlighetsmakeri i kulisserna. Planeringmänniska som jag är har jag redan frågat när vi förväntas vara hemma och som svar fick jag som vanligt, det blir så sent du vill att det ska bli!

Vad vi ska göra, ha med oss eller vilken klädsel som gäller vet jag inte än. Men vad jag vet är att fler personer än vanligt ska hänga på (läs: kanske slipper och vara den enda tjejen för en gång skull)...skoj!

Fortsättning följer...

Kanske tom blir läge att korka upp en sådan här ;)
/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0