Hård innebandyvecka väntar

Då förra veckan var rätt lugn med återhämtning från testhelgen bli denna vecka raka motsatsen. Det ska inte bara tränas utan vi får även besök av Puma och ska prova skor mm. Materiallirare som jag är, är Pumamötet viktigt även om jag inte bryr mig lika mycket om outfiten som skor och klubba :)

Ny zessa outfit?

Våra egna pass kommer introduceras denna vecka och vi som var med redan förra säsongen vet hur viktiga passen är. Gäller bara att orka hela vägen i år och vad jag kunde tyda har ett par nyheter poppat upp...skoj! Antar att det snart blir läge att ta med det tunga artilleriet till träningen...

Ikväll är det Haga Parken som gäller och rent spontant skulle jag gissa på löpning...big time! Åh, lika bra är väl det om vi ska slå "Gaylord" på 1500 meter...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0