Går man på Redbull i Alperna?

Igår var det åter träning i hall och dagen till ära var "Gaylord" i kassen och gjorde det han skulle, bortsett från en liten incident i mellanakten :)


Plipp och plupp är ju tillbaka från sitt lyxliv i Alperna och jag måste säga att det är som om de aldrig varit borta...snacka om duracellkaniner! Jag är glad att vi spelar i samma lag så jag slipper möta dem i serien.

"Fröken smidiga skoog" och jag konstaterade rätt snabbt vid första tekningen att vi hade tegelstenar till lår...lite smärta här, lite smärta där...

Under nästa träningspass i hall kommer vi zessor rocka fett, på mer än ett sätt...det förutsatt att "Härskaren" inte väljer musik :)


3 träningsdagar to go denna vecka...

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0