Fredag och smått förväntansfull

Då var det fredag igen...jag är lika trött som alltid men idag känner jag mig ändå lite smått förväntansfull. Förväntan är riktad mot helgen och allt vad det innebär.


Jag skulle ju packa klart igår hade jag tänkt men som alltid när det gäller packning och moi så går det inte alltid så bra. Med andra ord slängde jag ner allt på golvet igår och får ta tag i det ikväll istället...nu har jag iaf en packlista att gå efter :).


På tal om packlista så skickade jag ut en till laget enligt tradition och för att göra helgen ännu roligare skapade jag samtidigt en outfittävling. Outfittävling pågå inför/under 07.00-passet på söndag. Den zessa eller ledare som klär sig "bäst" (läs:knasigast, mest anpassat, fantasifullast, roligast...välj själv) inför "hemliga" passet vinner ett eftertraktat thaihopprep (finns endast i liten upplaga). Hopprepet kommer göra sommaren såååå mycket enklare för vinnaren, det vet alla zessor som redan lyckats komma över ett ;) Enväldig domare...ja, vem tror ni...


Ps. med andra ord har jag nu en orsak att ta med kameran under passet *ler*


Dags att göra lite nytta...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0