Fokus har fått en ny innebörd

Gårdagens träning var bra på många sätt:

- Vi hade musik...bra sådan
- Jag fick dribbla bort kineserna gång på gång
- När man hittade rytmen var det helt underbart...snacka om peppande
- Ordet fokus har fått en ny innebörd
- Skrattade i pauserna...som vanligt
- Jag drog till med ett dragskott rakt upp i krysset....men gick inte hem för det...fortsatte nöta
- Fick smått panik när en av mina klubbor saknades...materiallirare som jag är. Boven i dramat var "Gaylord" som nu påstår sig ha skjutit in min klubba så det blir väl till att prova nästa vecka :)
- Fia hittade en vän med samma klubbfattning...

Over and out!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0