Det var en svettig runda i Haga Parken

Gårdagens träning var rätt skön trots allt snurrande i Haga Parken. Med snurrande menar jag de antal varv som jag sprang för att få tiden att gå. Vi skulle springa i 60 minuter vilket blir ett par km och med bara en park ser man samma träd och samma familj som sitter och grillar flera gånger. Jag sprang nästan hela vägen hem, dvs. till norra delarna av parken och på tillbakavägen insåg jag att det skulle bli en del snurrande...60 minuter är längre än vad man tror ;) Fast mitt största bekymmer var att jag inte träffade på någon annan zessa, blev lite bekymrad fram tills jag såg huvudet på fröken smidiga Skoogen.

Gårdagens överraskning:
Plipp och Plupp var nere för första gången sedan de åkte till Alperna i januari, grymt skoj även fast vi inte hann med mer än att småprata.

Gårdagens jobbiga: sandpapperkänslan i munnen efter 40 minuter...det ledde till att jag tjuvade lite vatten från Saga på vägen förbi "vattenkontrollen".

Gårdagens musik i Ipoden: Rihanna och på slutet Takida...Kirrans "repeat-tänk" gällande viss musik har givit resultat :) 

Dagens lidande för gårdagens +: Cyklade till träningen igår vilket har lett till att min rumpa värker från sadeln...samma sak varje år...

Ikväll är det dags igen...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0