Det kan bli en spännande säsong 08/09

Jag spanade in den preliminära serieindelningen på innebandy.se och jag måste säga att det kan bli en spännande säsong 08/09. Tre helt nya lag och lite färre "tunnelbane-resor"...



Tittar man på Telge, Vendelsö och Årsta som lyckats ta sig upp till 1:an så vet jag inte så mycket om dem. Jag såg Telges kvalmatch mot Farsta i Farstahallen och det jag såg var ett gäng hungriga juniortjejer.
Vendelsö har väl lite samma stuk, ett ungt och hungrigt gäng.
Årsta har vi ju mött alla tidigare år innan de åkte ner i 2:an och de brukar alltid bjuda upp till dans.
Roligt att Gävle är tillbaka i vår serie...om nu serieindelningen förblir intakt vill säga.

Jag har redan börjat längta till bortamatchen mot Sala/Silverstaden...tänk om alla matcher hade den inramningen.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0