Det börjar kännas nu

Efter två dagar med hyffsat bra tempo på träningarna börjar det nu kännas i kroppen och framförallt i benen. I slutet av mina intervaller igår fick jag kämpa på rejält för att benen skulle orka, andningen var ok men energin i benen började sakta men säkert försvinna. Ni kan ju tänka er mitt cykeltempo på vägen hem från träningen...kunde lika gärna ha gått ;)


Det är intressant men samtidigt lite märkligt hur kroppen reagerar nu när träningen satt igång på allvar.

- Jag är ständigt hungrig

- Dricker vatten som om jag inte gjort annat i mitt liv

- Måste sova minst 8 timmar/natt för att inte vara vimmelkantig på jobbet dagen efter


Vad kommer härnäst?


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0