Bombdrama på 5th Av

Idag har jag och Kirran jagat en affär...nämligen min favvobutik Bodyshop. Efter ett par timmars letande hittade vi affären och det blev ett inköp av storleken större. Nu är jag även VIP medlem i USA...stort *fniss*.

Jag lämnade av Kirran vid Empire State building och fortsatte själv min jakt på 5 th Av. En timme senare och ett par skor rikare mötte jag upp Kirran och vi fortsatte på 5th Av tills det plötsligt tog stop. Det var avspärrat kring en kyrka och polisens bombexperter höll på att klä sig. Nyfikna som vi var tog vi upp kameran och följde dramat men efter ett tag övergick vår nyfikenhet till eget modellande mitt på gatan. Kirran och jag gick lös med kameran och det blev en hel del coola bilder (läs: bilder kommer upp när jag kommer hem).

Efter 8 timmars gående mår våra fötter lite sisådär så nu väntar vila och sedan middag med girlsen.

/Garpen som nu har stenkoll på New York

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Åhh vem ÄLSKAR inte Body Shop, åhh jag vill också shoppa en massa. Men nej åter till skolarbetet och examinationen...
Ha det super så ses vi när du kommer hem :)

2008-05-05 @ 12:51:04

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0