Äventyret med min Iphone går vidare

Jag har fortfarande inte fått ordning på min Iphone. Ok, jag har inte direkt varit jätteengagerad men ändå sakta men säkert fixat och trixat med den. Efter nattens bravader är jag tillbaka på ruta 1...big time, så nu ska jag sluta vara så envis och tro att jag grejar allting själv och faktiskt låta proffsen hjälpa till.

Äventyret rullar vidare...tur att jag inte är mobillös iaf...


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Jag trodde du skulel fixat den så fort du kommit hem, jag är förvånad. Men bättre sent än aldrig ;)

2008-05-21 @ 17:34:56
Postat av: Julia J

Tycker mig se en del nya Zessor på era bilder från helgen.... Så nu vill ja ha lite silly season skvaller :)



E riktigt imponerad av hur mycket ni tränar, själv ligger jag mest på soffan nu förtiden. hihihihi!



HA d bra!

KRAM julia

2008-05-22 @ 12:47:53

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0