Äventyr på hög nivå

Om förra årets försäsong rankades som den bästa och helt klart den roligaste någonsin (notera då att jag generellt hatar försäsonger), borde det vara svårt att bräcka den, men jag tror att årets försäsong kommer bjuda på mer äventyr än någonsin. Det blir till att skaffa sig en till försäkring ;)


Konstaterande
Nr 1: jag är såååå glad att simningen är utbytt mot kajakpaddling
Nr 2: Jag hatar snö, men det kanske bli ändring på det när den här säsongen är över
Nr 3: Jag hoppas det finns fler zessor än jag som nästan aldrig stått på ett par långfärdsskidor (edit: längdskidor..hahaha)
Nr 4: Jag hopps "Härskaren" kontaktar polisen när vi zessor snurrat bort oss i skogen
Nr 5: Oj, vad det kommer skrattas i sommar
Nr 6: Var är filmteamet när man behöver dem som mest?
Nr 7: Hur kan en cykel ställa till med så stora problem..?...någon som vill joina mig cyklandes ut till ön? *fniss*
Nr 8: Jag är peppad och sjukt inspirerad inför kommande evenemang

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Långfärdsskidor...aaaahahaha!! Det heter Längdskidor...Jösses vad mkt sthlm det finns i dig ibland. Det kommer bli skitskoj!!

2008-05-22 @ 13:12:02

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0