Åter igen dags för packning

Är det något jag gjort den senaste månaden så är det att packa eller vad sägs om Åland, New York och nu ön. Egentligen klagar jag inte, för det har inneburit en massa skoj i längden.


Innan kvällen är över har jag tänkt att en packlista a lá Gnurp ska ligga ute på mailen samt att jag själv hunnit packa halva väskan iaf...får se hur det blir med det....just nu ligger allt på sängen, så jag har väl inte så mycket till val om jag vill sova sedan.


"Härskaren" har varit snäll nog att skicka ut en packlista, men det han inte förstått är att vi är zessor och behöver en massa extra grejer med oss, även om det bara är för 2 dagar. Det räcker inte bara med träningskläder och en handduk...*fniss* ...vad hände med ansiktskräm, tofflor, smink och schampo??? Haha...det är inte lätt att träna Zundalands zessor...




/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0