Äntligen öppnades dörren till "motionsrummet"

Jag har suttit i vår kontorsbyggnad i över ett år och alltid undrat vad som döljer sig bakom dörren med texten "motionsrum" på. För att komma in krävs både kod och kort och fram till idag har mitt kort inte varit aktiverat. Men efter mer än ett års nyfikenhet kom jag då äntligen in genom dörren och fick till min stora förvåning en glad överraskning...

Cheferna sa innan att jag inte skulle ha för stora förhoppningar gällande utrustningen mm. vilket jag då självklart inte hade men jag måste säga att jag trots det är lite förvånad. Vi har tom egen squachplan!


I och med att jag spenderat mer eller mindre hela min uppväxt i Tibblehallen i Täby och "ryssgymmet" (som vi Täbybor kallade det) är det inte mycket som biter på mig. Att utrustningen inte är den mest moderna gör inget så länge den uppfyller syftet med träningen.

Det roligaste jag hittat än så länge är pingisbordet...jag älskar pingis, även fast jag inte är i så bra.

Kanske dags att införa motionstimme på jobbet...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Ryssgymmet de har fått in lite nya maskiner nu, inte som det var på gamla goda tiden!

2008-05-27 @ 15:05:27

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0