Don´t judge the book by it´s cover...

Igår var jag på inflyttningsfest och träffade bland annat Jempas syrra och hennes kille Jimmie. Jag brukar ju åka med Jempa till träningarna och hör namn hit och dit men har aldrig fått ett ansikte på någon, förrän igår. Jempas syrra Annika och jag är väldigt lika på många sätt vilket var rätt skojigt faktiskt. Hennes kille Jimmie däremot fick alla mina fördomar om "hårda killar" (läs: HD-killar utan hår men med massor av muskler och tatueringar) att försvinna.

Nu kanske jag åker på stryk...hihi... men jag måste bara berätta, föreställ er en stor kille med rakat huvud, ring i örat, massor av tatueringar och som ni inte skulle vilja möta i en mörk gränd...klara? Under kvällen kom det fram att han var expert på krukväxter, gardiner, att svabba golv och en jäkel på schlager...alla mina fördomar försvann...så skönt! Jimmie måste ju vara varje tjejs dröm...stor och farlig till det yttre men en stor nallebjörn inuti *fniss*.

Ps. Jempa, du får väl be Jimmie läsa så hans ego blir lite större ;)

Don´t judge the book by it´s cover...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0