Willys kundvagnar hatar mig

Det är något speciellt med Willys kundvagnar...de jävlas...iaf med mig. Oavsett när jag ska handla, morgon som kväll, vinter som sommar så strular kundvagnarna. Jag lyckas alltid med bedriften att ta fel vagn, antingen är det fel på hjulen eller så strular "pengagrejen". Det värsta av allt är att jag börjat bli paranoid när jag ska välja vagn. Idag stod tex. två vagnar på fel ledd men ändå närmast, så logiskt sätt borde jag ha tagit någon av dem. Jag trodde förståss att något var vajsing med vagnarna och valde en annan och det straffade sig direkt...vagnen jag valde slukade min tia och sket i att lossna från de andra vagnarna. Så där stod jag...lurad, utan min tia och utan vagn...

image1313

/Gnurp som inte tänker ge sig

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Du skulle varit lite spontan och tagit en av de första vagnarna ;) Nä jag bara skratta när jag läste detta inlägg. hahahaha

2008-03-26 @ 23:34:25

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0