Vi har tappat stinget

Jag och Elin har ju vår klassiska pose som alltid blir bra...fram till igår. Med en ännu bättre kamera än vanligt kunde vi bara inte få in posen, vi tog säkert ett 60-tal bilder och jag ljuger inte om jag säger att typ 3 bilder blev bra. Elin konstaterade två saker, att hon behöver klippa luggen samt att kameran inte var den samma...så vi skyller på det så länge :)

Annars hade Elin och Annika sjukt skoj med kameran, det togs bilder uppifrån, nerifrån, på en stol, liggandes på golvet, ja you name it!

Smakprov...

Orginalposen
image1294

pose
Vi kom inte närmare orginalposen än så här igår....Elin tycks göra sitt så med andra ord är det jag som förstör fotot...typiskt!


ny pose
Kanske dags att ändra orginalpose?

annica
Annica och jag

Elin X2
elin

elin2

//Garpen




Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0