Två promenader mer än jag tänkt mig

När jag kom hem från jobbet sprang tiden iväg vilket gjorde att jag missade bussen och bestämde mig för att småspringa till fotograferingen...ingen bra idé. Resultatet blev en småsvettig Gnurp med två nya skavsår :( & det värsta av allt är att jag inte ens hade nya skor/stövlar på mig. Inte nog med det, när jag kom fram fick jag veta att vi skulle ta enskilda bilder också..."- skämtar ni med mig?" fick jag ur mig. Där stod jag totalt osugen på att ta en enskild bild men det var bara att improviser och posa. Fotografen fick ta två bilder...tyder på min oförmåga att hamna på bild... :)
Ska jag vara ärlig vet jag inte ens om jag vill se resultatet *ler* 

Efter en bra men lång utvärdering av säsongen var det dags att ta sig hem, jag tänkte ta bussen men den hade precis gått och jag orkade inte vänta i 30 minuter så jag promenerade hem i mina skavsår...

Årets Garpengrej: skavsår

//Garpen
  

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Men ibland är det riktigt skönt att promenera och även i de lägena när man missar bussen... Men aldrig skönt med skavsår.

2008-03-10 @ 23:03:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0