That´s the question...

Ska jag vara spontan eller ska jag planera, that´s the question.

Förra helgen försökte jag vara lite spontan och det gick ju....ja, åt skogen. Om jag planerar till helgen kommer det gå bättre då?

Kanske värt ett försök för det kan ju knappast gå sämre än förra helgen eller?

Tycker du att jag pratar i gåtor...? 
Kan hända...

//Garpen aka. lurifaxen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

JAg tycker du ska vara spontan. Kom ihåg helgen med basket, schlager, sing star och PB det var en spontan helg och en lyckad spontan helg ;)
Var spontan det blir bra men lite planerad eftersom det är planerad utgång :)

2008-03-05 @ 23:01:09
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se
Postat av: Kirran

Vad händer i helgen då? Får man vara med och planera eller vara spontan? Vilket du nu väljer...det suger ju att inte träffa er "tvängsmässigt" som vanligt...haha

2008-03-05 @ 23:03:31

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0