Telefonsamtal från Östersund

Fick ett trevligt litet samtal från fröken Kirran nu under kvällen, tjejen var på väg hem från Östersund och Evve. Som vanligt fick Kirran mig att skratta och den här gången gällde det uppdateringen som jag lovat henne och som gång på gång flyttats fram. Kirran ser fram emot uppdateringen sååååååååååå mycket...hmmm jag undrar varför...

Hur som helst sa hon att hon skulle poppa en stor påse popcorn och ha i knät och sedan spänt sitta och lyssna och antagligen tappa hakan. Det känns som om allt detta har spårat ut men desto roligare lär det hela bli...jag kanske ska erbjuda henne 20 frågor. Hon får ställa frågor som jag bara får svara ja eller nej på...kan nog bli rätt skoj ändå!

/Gnurp   

Något att tillägga?
Postat av: kirran

Hahaha...JAAA massa frågor. Ska börja fila på dom redan nu =)

2008-03-23 @ 13:01:17

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0