Spinner vidare på gårdagens packlista

Igår skrev jag ett inlägg angående packlistan a lá Gnurp, idag tänkte jag spinna vidare på den. Men denna gång gäller det Kirrans och min packning inför New York. Vi kommer behöva planera, dels för att vi ska shoppa så mkt och dels för att vi vill ju ta med oss så lite som möjligt på vägen dit så vi kan ha med oss desto mer på vägen hem. 

Vi lär ju få dela upp saker som schampo, balsam, plattång mm. för att bära med sig dubbelt av allt känns onödigt. Känner jag mig själv rätt blir det till att packa en gång för att sedan ta bort hälften. Det känns bra att jag köpte ny resväska av modellen större innan jag åkte till Thailand i julas, lär behövas...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0