Sovproblem

Den här helgen har varit märklig på många sätt men det som nästan stört mig mest är min förmåga att inte kunna sova. Jag har inte haft några problem med att somna, utan oavsett när jag gått och lagt mig vaknar jag runt 07.00. Även om jag bara sovit 4 timmar har jag varit klarvaken...märkligt!


Är det bara mig det är fel på eller upplever någon annan samma problem?

//Garpen


Något att tillägga?
Postat av: jonas

nope inte jag..!!

2008-03-10 @ 12:39:15
URL: http://jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: Kirran

Hrrm, nej jag upplever inte det problemet faktiskt. Haha. gick och la mig 02 i fredags och hade ambitionen att träna 11. Vaknade 12;40 =)

2008-03-10 @ 12:55:52

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0