Sms hit och dit och en hel del avslöjanden

Efter matchen igår kom jag hem och satte mig i soffan, tittade runt i lägenheten och insåg att jag verkligen behövde städa. Hela veckan har blivit lidande av att jag knappt varit hemma och haft ork att ta tag i saker och ting. Men som vanligt sköt jag upp städningen till idag söndag.

Jag tog mitt pick och pack och drog vidare till Fia i Sjöstaden och efter några mobilsamtal hittade jag rätt och där möttes jag av fler zessor och några kända ansikten från el capitanos blogg. Jag kom precis lagom för att se vilka som vann den sista deltävlingen av Melodifestivalen.

Man kan väl sammanfatta kvällen med att det skickades en *pip* massa sms och några svar var trevligare än andra. Ett och annat avslöjades också och jag och Elin hann med att uppdatera varandra med ett och annat :) 

När resten drog vidare valde jag och Elin att svika gänget och åka hemmåt...jag var verkligen inte på humör...konstigt nog.

Kvällens roligaste...Tosse, hon är rolig hon

image1258
Tosse & jag

Konstaterande # 1...man kan aldrig ha tråkigt med zessorna!

Kvällens ord... Ok, gör som du vill! (med sur ton)

//Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0