Shopping och förberedelser

Efter en tidig morgon bestämde jag mig för att promenera till centrum och göra ett par inköp. Som vanligt slutade shoppingturen med fler saker än jag tänkt mig innan. Jag kan bara tänka mig hur det kommer se ut när jag och Kirran släpper loss i New York :)

Det blev ett par röda jeans som sticker ut lite. Sedan gjorde jag ett rejält inköp på Body shop, spenderade runt 600 kr och för det fick jag en del produkter + att jag faktiskt fick en necessär full med ännu fler prylar...I like!

När jag kom hem tog jag tag i det sista för att bli klar med Lenas 25-års present, lite pyssel blev det men ni som känner mig vet att jag tycker sånt är rätt skoj. 

image1268
Mitt Body shop inköp + presenterna

image1269
Mina nya röda jeans

Nu återstår det bara att slänga i sig lite mat och sedan börja fixa till sig inför festen...å det brukar ju ta sin tid ;)

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0