Säsongens sista match är nu över

Igår spelade vi den sista seriematchen för säsongen och som de senaste omgångarna blev det dessvärre förlust.

Min sista hopprepslista ser ut enligt följande:

image1234
Går till: känslan av att vara på turnering. Zone-cup pågår nu under slutet av helgen och det var mycket folk både före och efter matchen, vilket var skoj. Det var år och dagar sedan man fick spela en turnering och känslan var skön att få uppleva igen.

image1235
Går till: Tosse...hon gjorde 2 ass och var inblandad i det mesta som hände på planen...på gott och ont ;)

image1236
Går till: Öberg som igår gjorde ett flertal räddningar och inte glömde vår "handklapp" (kanske den sista *snyft*)  

Cred till mig själv: Säsongens grej för mig har varit tekningarna, jag har verkligen hittat min stil och efter Nisses lektion kan jag nu även hantera backhandstekningar. Igår fick jag äntligen göra ett mål, känns som evigheter sedan sist...tunnel och allt...händer inte varje dag. Igår tog jag även en hel del skott och avslut, synd bara att stolparna sitter där de sitter... :(

Nu väntar vila...iaf i ett par dagar och det känns välbehövligt...kropp och knopp får ta igen sig lite.

image1176

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0