Samma planer, annat sällskap

Idag är det äntligen dags för Rihanna på Hovet och jag & Kirran har längtat. Men vad händer...jo Kirran har gått och kärat ner sig i influnsan och ligger nerbäddad. Jag tycker verkligen synd om henne...det kallas OFLYT. Hade det varit 2007 hade jag inte varit förvånad över tjejens oflyt, men nu...2008 har ju annars startat så bra för tjejen :)

image1274

Igår fick jag plötsligt ett minimission att hitta nytt sällskap. Jag skämtade lite och sa att Kirran får väl ge bort biljetten till högstbjudande och så får jag se vem min stolsgranne blir...hade nästan varit lite skojigt! *fniss*
Nu får istället en glad Leniz följa med (tack Mutola...nästan lite spontanitet *ler*).

Jag funderar på att ta med mig kameran, frågan är bara hur bra bilder jag kan ta...orkar jag verkligen släpa på kameran? 

image1273

//Gnurp som lyssnat på Rihanna hela morgonen

Något att tillägga?
Postat av: Maria

Självklart skulle Leniz följa med, såna chanser får man inte varje dag! Själv blev jag jätte avundsjuk.
Som sagt vi gillar spontanitet!!!

2008-03-12 @ 23:47:17

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0