Pepparkaka nummer 1 har landat

Det tog ett tag och komma ner i varv igår efter Täbys TV-match mot Storvreta och det gjorde att jag kom i säng rätt sent. Imorse vaknade jag först av väckarklockan som jag som vanligt slog av för att få snooza lite men sedan ringde mobilen. Mamma satt på bussen på väg från flygplatsen och behövde hjälp med resväskan, så det var bara att palla sig ut i snön och hjälpa till...Ibland är det en fördel att bo nära sina föräldrar :)

Jag hann och tjattra lite med mamma innan jag var tungen att sticka till jobbet och hela tiden stirrade jag på hennes fina gyllenbruna färg...(läs: inte avis alls..närå).

Hur som helst är det skönt att ha mamma hemma igen, ordspråket "borta bra med hemma bäst" passar bra in här med...

/garp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0