Min "egen"-tid är tillbaka

Jag har sakta men säkert kommit in i "promenad-lunket", dvs. när jag promenerar till och från jobbet. Jag var ju jätteduktig hela förra våren. Gick av mig allt slagg från träningarna dagen innan + att jag dessutom fick tid för mig själv under promenaderna, det tar ju trots allt 50 minuter att gå hem och en och annan tanke hinner poppa upp i skallen. Under säsong med alla träningar, mycket jobb etc. kan det ibland vara svårt att få lite "egen tid" (läs: man äter, tränar och sover) vilket jag behöver.


Den här veckan har jag valt att ha rix-morgon zoo i lurarna (istället för musiken i min ipod) medan jag promenerat  till och från jobbet och jag har så svårt för att inte skratta åt Gert & co. Att kombinera skratt och promenad är det bästa konceptet, tiden går så sjukt mkt snabbare.


image1248

Får se om långkallingarna åker på idag...kanske bäst att gardera sig :)

 //Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0