Jubel trots tidig morgon

Klockan är runt 9 och jag har redan avverkat mitt första jubel på kontoret...bådar gott för resten av dagen. Igår skrev jag i bloggen att jag skulle vara gladare idag än vad jag var igår och än så länge stämmer det...

Mitt busskort gick ut igår och medvetet har jag inte köpt något nytt. Nu tvingas jag att sluta snooza på morgonen och promenera till och från jobbet. Eftersom vi inte haft träning denna vecka känns det helt ok, musik i öronen, ingen stress och frisk luft, helt perfekt.

Just det...i natt drömde jag att jag var värsta bitchen och gick in och sa upp mig från jobbet. Lite som lottoreklamen på TV när killen vunnit flera miljoner och kliver in på chefens kontor och sedan visar fingret :) Lite så var det fast mycket värre...

Back to work...(som jag fortfarande har kvar)

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0