Jag känner mig som ett litet barn när...

någon lägger fram "bubbelplast", ni vet sånt där som brukar skydda saker från att stöta ihop och repa andra saker (läs: sämsta förklaringen ever). Idag öppnade min chef ett paket och slängde bubbelpappret på bordet och jag var inte sen med att slita åt mig bubbelplasten och började trycka sönder luftbubblorna, precis som ett litet barn. 

bubbel

Det roliga är att jag nästan blir stressad av att det finns så många bubblor som fortfarande har luft i sig. Dessutom älskar jag ljudet när jag själv trycker sönder bubblorna men när någon annan gör det blir jag minst sagt galen...hmmm..märkligt det där. :)

Ett hett tips är att vrida bubbelplasten precis som du vrider ur en disktrasa...grymt!

Någon som vet det korrekta ordet för "bubbelplast"?

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lykke

Haha! Tror faktiskt det heter bubbelplast =)
Jobbar med mycket bubbelplast på mitt jobb. Ett tips: prova att köra kontorsstolen ÖVER bubblorna.. aaah.. härligt!

2008-03-14 @ 20:09:51
URL: http://lykkela.blogg.se
Postat av: garpen

tack för tipset Lykke, måste testas på måndag :)

2008-03-14 @ 21:38:27

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0